Аратта - На головну

6 травня 2025, вівторок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Керівник столичного метро натякнув: його команда “засвоїть” все і буде все одно мало

Добробут Регіон: м.Київ 5842 перегляди

Опубліковано - 17.07.2009 14:24 | Всі новини | Версія для друку

Керівник столичного метро натякнув: його команда “засвоїть” все і буде все одно мало
Керівник столичного метро натякнув: його команда “засвоїть” все і буде все одно мало
Економічно обґрунтований тариф проїзду у київському метрополітені становить 2 грн 52 коп, але підвищуватимуть платню виключно космічними рученятками.

Про це повідомив сьогодні журналістам начальник КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников.

За його словами, зараз середня вартість однієї поїздки в метро складає 1 грн 10 коп. Разом з тим він наголосив, що питання підвищення тарифу поки не стоїть. "Питання тарифів знаходиться не в компетенції метрополітену, а у компетенції КМДА", - сказав він.

Він повідомив, що метрополітен з держбюджету за І півріччя 2009 р. отримав 12 млн грн замість 130 млн грн, необхідних для компенсації проїзду в метрополітені пільгових категорій населення.

Мірошников зазначив, що метрополітен вивчає питання обмеження кількості поїздок у проїзному квитку та запровадження вартості проїзду залежно від кількості зупинок.

За його словами, запровадження такого проекту є передчасним, оскільки від цього постраждають мало захищені верстви населення. "Ми (київський метрополітен) не будемо пропонувати місту запроваджувати такий тариф", - наголосив він.

Від “Аратти”: знаючи викрутаси космічної команди клептоманів, ми впевнені - скоро на Хрещатику заспівають стару пісню про те, що ми, кияни, наносимо столиці виключно збитки і чиновники на крутих автівках їздять виключно у залатаних штанцях своїх дідусів та прадідусів.

А відтак, ми невдячні, маємо ще більше затягнути паски і віддати трудову копійчину панам клептоманам, аби мати змогу юодай доїхати до роботи. Про комофрт взагалі вже просто не йдеться.

А може б варто викинути цих хлопчиків на смітник, бо прокурор їх все одно не чипатиме? Не повіримо, щоб у тримільйонному місті не знайшлося декілька десятків порядних фахівців, які б могли змінити цей мотлох у самоврядних кабінетах.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Слово, що йде від серця, проникає в серце”
Нізамі

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.