Аратта - На головну

7 травня 2025, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- українська мова посіла друге місце в світі за мелодійністю після італійської. Також її визнали третьою найкрасивішою мовою в світі за такими критеріями, як фонетика, лексика, фразеологія та побудова речень після французької та перської мов на мовному конкурсі, що пройшов у Парижі в 1934 році...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Хоч щось. Скоро в Україну піде не російська нафта?

Економіка 6738 переглядів

Опубліковано - 24.02.2009 14:56 | Всі новини | Версія для друку

Хоч щось. Скоро в Україну піде не російська нафта?
Хоч щось. Скоро в Україну піде не російська нафта?
НАК “Нафтогаз України” досягла перших результатів у питанні диверсифікації джерел постачання та видобування вуглеводневих ресурсів за кордоном.

Про це повідомила прес-служба.

Під час реалізації Концесійної угоди на проведення нафтової розвідки та експлуатації, підписаної 13 грудня 2006 р. між Арабською Республікою Єгипет та Єгипетською Генеральною Нафтовою Корпорацією і НАК «Нафтогаз України», українська Компанія продовжує здійснювати активні кроки з освоєння концесійної ділянки Алам Ель Шавіш (ALAM EL SHAWISH) площею 994 км² на території Західної Пустелі Арабської Республіки Єгипет.

16–20 лютого 2009 р. відбувся візит делегації НАК «Нафтогаз України» на чолі з заступником голови правління Компанії Вадимом Чупруном до Арабської Республіки Єгипет. Метою візиту було випробовування третього (нижнього) горизонту розвідувальної свердловини Hg-34/3. 18 лютого 2009 р. отримано приплив нафти дебітом 80 тонн (588 барелів) на добу.

Після випробування було прийнято рішення вважати свердловину відкритою. При цьому найпотужнішим за обсягами запасів є другий горизонт з продуктивною товщиною 16 м. Спільна експлуатація всіх горизонтів свердловини Hg-34/3 дозволить збільшити добовий видобуток нафти у декілька разів.

За період з 2007 р. проведено сейсмічні дослідження 3D у південній частині блоку Алам Ель Шавіш Західної пустелі, здійснено обробку цих сейсмічних досліджень та визначено точки буріння.

28 жовтня 2008 р. у північній частині концесійної території розпочато буріння першої розвідувальної свердловини Hg-34/3, яка в січні 2009 року досягла проектної глибини 3505 м.

За результатами інтерпретації одержаних геолого-геофізичних матеріалів в розрізі свердловини виявлено три перспективні горизонти.

Найбільші надії Компанія покладає на родовища, розташовані у південній частині концесійної території, розробку яких буде розпочато найближчим часом.

Відповідно до Виробничої програми до кінця поточного року планується пробурити 5 пошукових свердловин:

3 - в південній частині блоку Алам Ель Шавіш Західної пустелі, загальні видобувні ресурси яких становлять 60 млн. т;

2 - в північній частині блоку Алам Ель Шавіш Західної пустелі, загальні видобувні ресурси яких становлять 8 млн. т.

У другій половині 2009 року передбачається вийти на комерційний рівень видобутку продукції із подальшою її реалізацією.

НАК «Нафтогаз України» вважає, що продовження роботи у зазначених напрямках дозволить прискорити процес диверсифікації джерел постачання енергоносіїв та сприятиме становленню світового іміджу України як потужної енергетичної держави.

Замість післямови. Мати можлівість брати високоякісну близькосхідну нафту - це дуже добре, але, для її транспортування в Україну треба також мати невеличку дрібницю у вигляді танкерного флоту. До речі, побудувати цей флот Україна має всі можливості: Миколаєвський, Херсонський та Керченський суднобудівні заводи залюбки й швидко побудують необхідну кількість танкерів. При чому, згідно із технологічним циклом, у перший рік - щонайменше три-чотири танкери вже можуть бути побудовані й введені у експлуатацію. Бо розробляти нові креслення - немає потреби: українські суднобудівні верфі й раніше випускали цю продукцію, при чому - чи не найкращу в світі. Як і сереньо- та великотонажні балкери, ліхтеровози, рудовози тощо.

Справа у дріб'язку - знайти декілька десятків мільйонів гривень для держзамовлення. Зауважимо: сумма держзамовлення на створення танкерного флоту значно поступається суммі так званого рефінансування комерційних банків. Проте, навідзнаку від рефінансування - це робочі місця, гарантована зарплатня, відрахування у пенсійний фонд, податки у бюджет тощо.

Отже - нічого нереального. Окрім одного - це держзамолення навряд чи задовольнить корупційні інтереси певних осіб у керівництві держави.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Все, що йде поза рами нації, це або фарисейство людей, що ітернаціональними ідеалами хотіли би прикрити свої змагання до панування одної нації над другою, або хворобливий сентименталізм фантастів, що раді би широкими “вселюдськими” фразами прикрити своє духове відчуження від рідної нації...”
Іван Франко

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.