Аратта - На головну

7 травня 2025, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Користувачі соціальних мереж не звертають уваги на рекламу

Технології 6811 переглядів

Опубліковано - 6.12.2008 03:23 | Всі новини | Версія для друку

Користувачі соціальних мереж не звертають уваги на рекламу
Користувачі соціальних мереж не звертають уваги на рекламу
На рекламні оголошення в соціальних мережах за рік хоч раз клікнули лише 57 відсотків користувачів мереж, тоді як в цілому на рекламні оголошення клікають 79 відсотків інтернетників.

Про це пише UTalkMarketing з посиланням на дослідження IDC і eMarketer.

У звіті наголошується, що 61 відсоток респондентів проводить в соціальних мережах більше 30 хвилин підряд. Тривалість сесії 38 відсотків опитаних перевищує годину. Понад три чверті користувачів соціальних мереж заходять туди раз на тиждень, а 57 відсотків - щодня.

У травні 2008 року eMarketer випустив прогноз, згідно якому в поточному році рекламодавці витратять на рекламу в соціальних мережах 1,4 мільярда доларів. До 2011 року, за прогнозами eMarketer, ця сума виросте до 2,4 мільярдів доларів.

Це не перше подібне дослідження. У червні 2008 року холдинг Romir опитав 1300 користувачів мережі Інтернет, з'ясувавши, що 53 відсотки користувачів соціальних мереж взагалі не помічають на їхніх сторінках реклами. Зрідка рекламні оголошення помічають 42 відсотки користувачів.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Все, що йде поза рами нації, це або фарисейство людей, що ітернаціональними ідеалами хотіли би прикрити свої змагання до панування одної нації над другою, або хворобливий сентименталізм фантастів, що раді би широкими “вселюдськими” фразами прикрити своє духове відчуження від рідної нації...”
Іван Франко

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.