Аратта - На головну

17 грудня 2025, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Цінова війна. Уряд не може давати вказівки Космосу - і він це знає

Влада 3845 переглядів

Опубліковано - 19.11.2008 14:28 | Всі новини | Версія для друку

Цінова війна. Уряд не може давати вказівки Космосу - і він це знає
Цінова війна. Уряд не може давати вказівки Космосу - і він це знає
Кабінет міністрів не може змусити Київську держадміністрацію знизити тарифи на проїзд до 1 грн в метро і 80 коп. у наземному транспорті.

Про це заявив перший віце-прем'єр-міністр України Олександр Турчинов сьогодні, журналістам у Кабінеті міністрів.

"Безумовно, відповідальність за встановлення тарифів та вартість проїзду лежить на київській владі. Кабінет міністрів не може за неї приймати рішення", - сказав Турчинов.

Він також повідомив, що робоча група Держінспекції по цінах при вивченні інформації про підвищення тарифів встановила, що Київський метрополітен має внутрішні резерви для зниження тарифів на проїзд.

"Базою для зниження вартості проїзду є наступні цифри: фактично у 2,5 рази завищена рентабельність цих підприємств. Розрахунки 24,2%, хоча за рішенням самої Київради, рентабельність таких підприємств не може перевищувати 10%. Близько 280 млн грн зараховано за рахунок неправомірного віднесення на вартість проїзду вартості капітальних вкладень, на 99 млн завищена амортизація, 365 млн. - це резерв за рахунок неврахування непрофільних доходів, а також заниження пасажиропотоку. До того ж, вартість розміщення реклами в метрополітені у 25 разів нижча середньої вартості розміщення реклами в інших місцях Києва ", - заявив перший віце-прем'єр.

За його словами, є колосальний резерв, який дозволить, за попередніми оцінками, скоротити вдвічі вартість проїзду - у метро - до 1 грн, а в наземному транспорті до 80 коп.

Як повідомлялося, перший віце-прем'єр-міністр Олександр Турчинов під час наради за попередніми підсумками перевірки обґрунтованості підвищення тарифів на проїзд доручив Київській держадміністрації знизити, хоча б, вдвічі тарифи на послуги міського пасажирського транспорту.

Заступник голови КМДА Віталій Журавський у ході свого брифінгу дав зрозуміти, що міська влада не збираються виконувати рішення урядової робочої групи стосовно обґрунтованості підвищення тарифів у столичному транспорті.

Від “Аратти”: таким чином, ми, кияни, наразі опинилися у становищі, яке в народі називають "бачили очі, що купували?..." Хоча, власне, іншого очікувати не доводилося.

Хтось проголосував за гречку, а тепер платять усі. І платитимуть надалі. Більше й більше.

Тільки не зрозуміло, чому з-за декількох тисяч неадекватних громадян має страждати увесь загал?
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Влада»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Навчаючи інших, ми вчимося самі”
Сенека

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.