Аратта - На головну

3 травня 2025, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Цінова війна. Космольончики придумали синонім клептоманії - інфляція

Самоврядування Регіон: м.Київ 9585 переглядів

Опубліковано - 5.11.2008 13:17 | Всі новини | Версія для друку

Цінова війна. Космольончики придумали синонім клептоманії - інфляція
Цінова війна. Космольончики придумали синонім клептоманії - інфляція
Столичні чиновники, ще більш заглибившись у кишені киян, невпинно повторюють мантри про міфічні преференції та хижу інфляцію. Хоча й неозброєним оком чітко видно банальне кидалово.

Вартість транспортних послуг у громадському транспорті в Києві не зміниться, однак будуть збережені всі пільги та вигідні умови для постійних жителів столиці.

Про це повідомив заступник київського міського голови Віталій Журавський на прес-конференції у вівторок.

Відповідаючи на питання журналістів, він ще раз звернув увагу, що вартість однієї поїздки в громадському транспорті для киян - постійних жителів столиці, за умови покупки довгострокового проїзного залишається колишньою: 50 коп. для дорослих, 25 коп. для студентів, 12,5 коп. для учнів. "Всі дійсні пільги на проїзд збережені, крім того, введені додаткові пільги для тих, хто потребує підтримки", - запевнив він.

Чиновник підкреслив, що на сьогоднішній день ціни на всі товари та послуги стрімко ростуть, у країні інфляція, і жодна галузь економіки не може не відчути вплив цих факторів.

"Сьогодні транспортна галузь столиці зазнає колосальне навантаження, оскільки комунальним транспортом користуються не тільки кияни, але й жителі інших регіонів, що тимчасово перебувають у столиці. Вагони метро і наземний транспорт зношуються прискореними темпами, необхідно постійно оновлювати рухомий склад і збільшувати кількість задіяних транспортних засобів", - пояснив Журавський.

За його даними, останнім часом столична влада придбала близько 1 тис. автобусів і тролейбусів, щоб забезпечити ритмічну роботу транспорту. Крім того, необхідно купити ще 1 тис., і замінити практично всі вагони метро. При цьому, якщо раніше в Києві вводилося в лад не більше однієї нової станції метро за рік, то в 2008 році до кінця року їх буде введено чотири." Ми не можемо залишити киян, що живуть на Троєщині і Теремках, без метро, а це вимагає інвестицій, і це не можна не розуміти", - відзначив Журавський.
Від “Аратти”: ми неодноразово писали, що ні нам, ні іншим виданням й донині не вдалося, серед словесного проносу столичних чиновників, виловити хоч якесь логічне пояснення їхніх тарифних зазіхань на вміст наших кишень.

Порівняння із цифровими показниками аналогічних ставок в інших державах - свідчать хіба що про те, що космольончики вважають нас, киян патологічними дебілами. Бо навіть школяреві відомо, що це звичайнісінка локшина, оскільки, якщо й обгрунтовується у такий спосіб ціна, то у відносному, до зарплатні, рівні. Проте, особисто нам, киянам, абсолютно наплювати на ціни у Лондоні чи Москві. Бо ми живемо у Києві і обирали самоврядування для себе, а не іноземців.

Аргументація щодо так званого оновлення комунального транспорту також є переконливою лише для тих, хто пересувається у "Майбахах" чи "Меседесах", оскільки ті, хто користується громадським транспортом, ну аж ніяк не відчули ніяких позитивів. Комунальні автобуси, тролейбуси, трамваї - мабуть добре відомі багатьом киянам ще із раннього дитинства. Та й інтервали руху такі, що завантаження пасажирів у машину нагадує евакуацію Врангеля чи завантаження оселедців у діжку для просолу.

PR-кампанія навколо проїздних квитків - більше нагадує наперстки, ніж щось привабливе. Адже, кожен, хто купує цей квиток - авансує послугу на певний період часу. Звертаємо вашу увагу на шахрайську фішку - передоплачуючи послугу ви не отримуєте жодних гарантій, що її отримаєте у повному обсязі, не кажучи про те, що ваші гроші, навіть у разі виникнення у вас форс-мажорних обставин, ніхто і у ніякий спосіб не поверне. Тобто, їх у наглий спосіб привласнюють.

До, речі про інфляцію. Ми персонально звертаємося до пана Журавського аби він обгрунтував публічно, із відповідними розрахунками, стрибок інфляції більш, ніж у чотири рази. Інакше ми вважатимемо його звичайнісіньким дрібним шахрайчиком.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Самоврядування»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Біда України в тому, що нею правлять люди, яким вона не потрібна”
Михайло Грушевський

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.