Аратта - На головну

15 грудня 2025, понеділок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- свій шлях до Місяця радянський «Луноход» розпочав в Україні. Для підготовки команди, що ним керувала, та для випробовувань самого апарата в кримських горах під Сімферополем було створено спеціальний «місяцедром». У 70-х на Місяць було запущено всього два «трактори» — «Луноход-1» та «Луноход-2». Під час виконання місячної місії «трактористи» теж знаходилися в Криму — у центрі керування в селищі Шкільне. Пізніше зі Шкільного керували роботою космічних кораблів «Союз», брали участь у здійсненні першої міжнародної стиковки «Союз»-«Аполон», відстежували перший, і єдиний, політ радянського «човника» «Буран». Після проголошення незалежності України центр у Криму було майже повністю знищено...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


ТБ і газети залишаються основними джерелами інформації в Україні

Медіа 17545 переглядів

Опубліковано - 20.07.2010 04:27 | Всі новини | Версія для друку

ТБ і газети залишаються основними джерелами інформації в Україні
ТБ і газети залишаються основними джерелами інформації в Україні
Частка інтернет-аудиторії становить 12 відсотків від сумарної аудиторії всіх ЗМІ.

Основними джерелами інформації в Україні залишаються телебачення (35%) і преса (28%), частка ж інтернет-аудиторії становить трохи більше 12% сумарного аудиторії українських ЗМІ.

При цьому ті, хто шукає інформацію в інтернет, використовують мережу як додаткове джерело. Про це свідчать результати дослідження, проведеного компанією TNS Ukraine у четвертому кварталі 2009 року і першому кварталі 2010 року, повідомляє ЛІГАБізнесІнформ.

Як повідомили в прес-службі організації, основними джерелами інформації для жителів України є ТБ (частка ТБ серед сумарною аудиторії основних ЗМІ складає 35%, або 15,187 мільйона чоловік за "середній" тиждень), преса (28%, або 12,197 мільйона чоловік), і радіо (24%, або 10,2 мільйони чоловік). Частка інтернет-аудиторії становить 12% від сумарної аудиторії всіх ЗМІ (або 5,299 мільйона людей за "середній" тиждень).

Якщо детально порівняти пресу та інтернет як носії, які можна "прочитати", то частка тих, хто читає пресу і шукає інформацію в інтернет, втричі більше, ніж тих, хто використовує Інтернет як єдине джерело інформації (тобто користуються інтернетом і не читають пресу). А тих, хто отримує інформацію тільки з друкованих ЗМІ, майже в дев'ять разів більше від тих, хто отримує інформацію тільки з Інтернету.

Наймасовіша аудиторія українського інтернету - це люди у віці від 20-29 років (32,3%), трохи переважають чоловіки - 51,9%. Дві найбільш масові соціальні групи - студенти, учні (28,3%) і фахівці (19,8%).

Пресу читають більш дорослі люди (найбільший відсоток серед читачів має вік 40-54 років (31%) ), жіноча аудиторія перевищує чоловічу на 11,4% і становить 55,7%. Дві найбільші соціальні групи читачів преси - робітники (22,1%) і фахівці (16,6%).

Преса залишається улюбленим джерелом інформації в обідню перерву (з 12:00 до 13:00) і після роботи (в інтервалі між 18:00 і 20:00). А інтернет "включається" на початку робочого дня (з 9:00 до 12:00) і в самому кінці дня (з 19:00 до 22:00).
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Медіа»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

...пaтpіoтизм вeликoгo нapoдa має бути віpoю у вeликy і світову міcію цього нapoдa, інакше це бyдe нaціoнaлізм пpoвінційний, зaмкнений і позбавлений світових перспектив.”
Микола Бердяєв

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.