Аратта - На головну

3 травня 2025, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


ТБ і газети залишаються основними джерелами інформації в Україні

Медіа 17426 переглядів

Опубліковано - 20.07.2010 04:27 | Всі новини | Версія для друку

ТБ і газети залишаються основними джерелами інформації в Україні
ТБ і газети залишаються основними джерелами інформації в Україні
Частка інтернет-аудиторії становить 12 відсотків від сумарної аудиторії всіх ЗМІ.

Основними джерелами інформації в Україні залишаються телебачення (35%) і преса (28%), частка ж інтернет-аудиторії становить трохи більше 12% сумарного аудиторії українських ЗМІ.

При цьому ті, хто шукає інформацію в інтернет, використовують мережу як додаткове джерело. Про це свідчать результати дослідження, проведеного компанією TNS Ukraine у четвертому кварталі 2009 року і першому кварталі 2010 року, повідомляє ЛІГАБізнесІнформ.

Як повідомили в прес-службі організації, основними джерелами інформації для жителів України є ТБ (частка ТБ серед сумарною аудиторії основних ЗМІ складає 35%, або 15,187 мільйона чоловік за "середній" тиждень), преса (28%, або 12,197 мільйона чоловік), і радіо (24%, або 10,2 мільйони чоловік). Частка інтернет-аудиторії становить 12% від сумарної аудиторії всіх ЗМІ (або 5,299 мільйона людей за "середній" тиждень).

Якщо детально порівняти пресу та інтернет як носії, які можна "прочитати", то частка тих, хто читає пресу і шукає інформацію в інтернет, втричі більше, ніж тих, хто використовує Інтернет як єдине джерело інформації (тобто користуються інтернетом і не читають пресу). А тих, хто отримує інформацію тільки з друкованих ЗМІ, майже в дев'ять разів більше від тих, хто отримує інформацію тільки з Інтернету.

Наймасовіша аудиторія українського інтернету - це люди у віці від 20-29 років (32,3%), трохи переважають чоловіки - 51,9%. Дві найбільш масові соціальні групи - студенти, учні (28,3%) і фахівці (19,8%).

Пресу читають більш дорослі люди (найбільший відсоток серед читачів має вік 40-54 років (31%) ), жіноча аудиторія перевищує чоловічу на 11,4% і становить 55,7%. Дві найбільші соціальні групи читачів преси - робітники (22,1%) і фахівці (16,6%).

Преса залишається улюбленим джерелом інформації в обідню перерву (з 12:00 до 13:00) і після роботи (в інтервалі між 18:00 і 20:00). А інтернет "включається" на початку робочого дня (з 9:00 до 12:00) і в самому кінці дня (з 19:00 до 22:00).
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Медіа»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

У сучасних умовах будь-яка нація, що не бажає «самознищення» чи рабського становища у світовому співтоваристві, повинна на перше місце висувати завдання інтелектуальної безпеки”
Юрій Канигін

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.