Аратта - На головну

14 грудня 2025, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- найдовший духовий музичний інструмент в світі - це трембіта, — конічна дерев’яна труба без бокових отворів. ЇЇ довжина може досягати чотирьох метрів. Діапазон трембіти — дві з половиною октави. Її звуки чутно більш ніж за десять кілометрів. Цей традиційний для жителів українських Карпат інструмент і досі використовується. Трембітарі сповіщають горян про важливі події. Якщо Ви включите до програми своєї подорожі один з фестивалів краю, то обов’язково познайомитеся з незвичайним інструментом.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Диспетчер дозволив літаку Качинського зійти на висоту 50 м при мінімумі 100 м?

Надзвичайна подія 7322 перегляди

Опубліковано - 6.07.2010 16:00 | Всі новини | Версія для друку

Диспетчер дозволив літаку Качинського зійти на висоту 50 м при мінімумі 100 м?
Диспетчер дозволив літаку Качинського зійти на висоту 50 м при мінімумі 100 м?
Диспетчер Смоленського летовища дозволив пілоту літака Президента Польщі Леха Качинського, який розбився в авіакатастрофі 10 квітня, зійти на висоту 50 метрів при мінімальній для цього аеропорту висоті для прийняття рішень про посадку 100 метрів.

Як передає кореспондент УНІАН у Польщі, про це заявив в ефірі TVN 24 бортовий механік польського літака Як-40, котрий прибув до Смоленська перед катастрофою президентського лайнера, Ремігіуш Мусь.

Р.МУСЬ, який був у складі екіпажу, що привіз до Смоленська польських журналістів, сказав, що він перебував у кабіні пілотів і чув розмови диспетчера із пілотами президентського ТУ-154.

За його словами, аналогічний дозвіл зійти на 50 метрів отримав і екіпаж Як-40, якому вдалося посадити машину, і російського Іл-76, котрий після двох невдалих спроб посадки відлетів на запасне летовище.

“Я чув, як він (диспетчер) говорив, що найнижче можуть зійти на 50 метрів і бути готові до відльоту, якщо не побачать злітно-посадкової смуги. Не на 100”, - сказав він.

Він уточнив, що чув лише одну команду диспетчера, якою дозволялося зійти на 50 метрів, а не дві, одна з яких дозволяла зійти на висоту не нижче 100 метрів, що записано у переданій росіянами полякам стенограмі розмов.

Р.МУСЬ також додав, що документація аеропорту, яку мав у своєму розпорядженні екіпаж, свідчила, що мінімальна висота, на яку можна сходити у випадку поганих погодних умов, становить 100 метрів.

Як повідомлялося раніше, польські власті у червні оприлюднили стенограму розмов диспетчера летовища із літаком, де перебував Лех Качинський, яку отримали від росіян у друкованому вигляді.

Згідно з нею, диспетчер наказав пілоту на висоті 100 метрів бути готовим припинити посадку, якщо останній не буде бачити злітно-посадкової смуги.

Водночас, команда диспетчера про необхідність підняти літак прозвучала, коли машина перебувала на висоті 40-50 метрів.

Довідка УНІАН. Контрольована російськими властями Міждержавна авіаційна комісія у попередньому рапорті про причини авіакатастрофи літака Качинського, оприлюдненому у травні в Москві, прямо не вказала причин катастрофи, але опосередковано назвала винними пілотів, котрі намагалися посадити машину, незважаючи на складні погодні умови.

Низка експертів у Польщі вважає, що головною причиною катастрофи могла стати помилка диспетчера, який повідомив неправильні дані екіпажу, через що літак наблизився до землі майже за кілометр до злітно-посадкової смуги, а не на її початку, як мало би бути.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Надзвичайна подія»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Нація або спільнота людей, що не використовуватиме свій інтелект, уважається за тварин, котрі не мають інтелекту взагалі. Таких людей можна використовувати як робочу худобу або матеріал залежно від вибору чи уподобань”
Таємна доктрина так званої «Більдерберзької групи»

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.